12.09.2016

Plakaty dwa

Aaaa!
Odczuwam stres.
Gdyż albowiem, Drodzy Państwo, popełniłam plakat a nawet dwa.
Może akurat urządzacie pokoje lub kąciki dla swoich przedszkolaków i uczniów?

Prezentuję Wam prototypy, na razie egzemplarze są tylko dwa na całym świecie :)








w tym pokoju, u Dwójki, wisi już jeden plakat made in Deszczowy Dom :)



wersja z ciemnym tłem



tu widać, że ciemne tło nie jest jednolicie czarne. To tło z dżinsopodobnej dzianiny, PRAWIE czarne ;)

W tym miejscu na co dzień wisi plakat Emilii Dziubak "tu czytam", ale wicie rozumicie, nie mam w ścianach zbyt wielu gwoździ :)

Jak widać, na okoliczność robienia zdjęć żaden bałagan nie ucierpiał :)


Rozmiary plakatu 100x70.
Plakat daje złudzenie 3D, cyferki niemal przestrzenne.

Państwo wiedzą, że jak z czegoś jestem zadowolona to nic a nic się nie kryguję, no więc ŁAŁ! Podoba mi się!! :)


A WAM?

49 komentarzy:

  1. Rewewlacja!!!
    Wielkie gratulacje, kibicuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. super fajny .
    moze spróbujesz na www.cottonara.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Genialne wręcz! Plakaty rewelacyjne, a ja po cichu zazdraszczam musztardowego fotela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!wow! w przyszłości na pewno będę chętna na takie cudeńko :)bardzo, ale to bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, bardzo się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są i nie mogę się zdecydować, ktore tło... czekam na możliwość kupna!��

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaaaa szał! dziki szał! plakat i żółty fotel bym chciał(a) :)

    Jarecko bomba! w obu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też mi się fotel podoba, a moze Jarecka w gratisie (z tej radosci) fotel dorzuci?:D do czarnego plakatu np:D

      Usuń
    2. Żółty fotel można kupić w Ikei a jak nie, to trzeba być 13 lat po ślubie i wtedy mąż powinien się szarpnąć ;)

      Usuń
  8. Fantastyczne plakaty :-)
    I teraz nie wiem, który bardziej mi się podoba....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo! SWietna kolorystyka, optymizm az bije po oczach:)

    I domek-cieply:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jarecka to ma nosa :), ja właśnie poszukiwałam plakatów, wertowałam internet w prawo i w lewo. Koniecznie muszę go mieć :), piękny jest, ten w białej odsłonie. (kontakt do mnie: monica.d@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo! Czarny zwłaszcza. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jarecko cudne :)
    Oby prototypy szybko się sprzedały a na kolejne spłynęły zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i Jarecka jak zwykle pojechała po bandzie! Superrrr!!!

    PS
    Do kompletu poproszę alfabet z patchworku, kupię i będę się delektować obydwoma! A Szwed niech się schowa ze wstydu, że sam tego nie wymyślił :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Już widziałam i są mega oryginalne :) to gdzie będzie można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Puchnę z dumy! I chcę OBA! Razy dwa! A co!
    Zakładaj Jarecko kajecik zamówień! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jarecko, mnie od dawna podoba się u Ciebie WSZYSTKO. Tylko cichutko. I plakat jasny dla wnuka bym chciała, czyli j.w. proszę o dopisanie do kajecika zamówień i o instrukcję zakupu :).
    I ślę zachwyty i serdeczności :))♥
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Zakładam kajet :)

      Usuń
    2. A instrukcja zakupu? :D
      Barbara

      Usuń
    3. PIsze się maila do plakacistki :) Jest na bocznym pasku albo w profilu

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Wam dziękuję za opinie!!! (tendencyjne, ale komu to przeszkadza? :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak mówi Poeta- te plakaty są W PYTKIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bosko! Literki są jak żywe :) Jarecka - zaskakujesz na każdym kroku!

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest kierunek!Jarecko, a jakby tak zdjęcie Twojej syrenki nadrukować na materiał i poduchę z ogonem z tego uszyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo Ty! Oba wymiatają, ale ciemny mi lepiej wygląda :) Gratulacje pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jarecko, powiem krótko- zamawiam dwa ( różne tła).Pozdrawiam najbardziej jak mogę :)
    Czajnik Blogowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam po cichu od dłuższego czasu i muszę się ujawnić gdyż mój 3,5-latek stanowczo stwierdził: "mamo kupić te cyferki skarpetki" ;). I wybrał tło ciemne. Czekamy zatem na instrukcję zakupu jak również na podobny plakat literkowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jarecko, brawo Ty!Świetne. Jak zamówić to dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jarecko, brawo Ty!Świetne. Jak zamówić to dzieło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc do mnie maila :) gdzieś tu jest na bocznym pasku :)

      Usuń
  27. A ja mam pytanie odnośnie... ramek. Czy w Ikei są dostąpne takie ramki czy gdzieś indziej Jarecka zakupiła je do plakatów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Ikea wykonała jakąś dziwną woltę i największe ramy u nich mają teraz wymiary 61x91. A plakat ma 100x70. Na zdjęciu są stare ikeowskie ramy; niedawno zamawiałam też ten rozmiar przez all...

      Usuń
  28. Ja też chętnie kupię:) białą odsłonę. kontakt do mnie dajaria@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...